Terug

Probleem met betaling van een Nintendo Switch spel dat ik via Vinted verkocht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: VINTED

09/04/2024

Beste, ik ben gebruiker johanvanmol op Vinted. 1 Week geleden verkocht ik het Nintendo Switch Spel Zelda Breath of the Wild aan gebruiker mehdi_p84 voor €30. De koper koos om het spel te laten verzenden door Mondial Relay. Bij aankomst bleek het doosje van het spel beschadigd te zijn geraakt tijdens de verzending. Het spel zelf was intact, dit werd schriftelijk bevestigd door de koper. De koper annuleerde de transactie op Vinted, wat ervoor zorgde dat ik mijn €30 niet uitbetaald krijg, maar ook dat hij mijn spel niet moet terugsturen. Deze policy van Vinted is niet proportioneel. De koper krijgt alle voordelen (een terugbetaling + hij mag het spel gratis houden), en ik ben volledig in het nadeel (ik ben mijn spel kwijt). Dit alles doordat de transporteur (Mondial Relay) het spel beschadigde tijdens het transport. Mondial Relay is nota bene een partner die ik zelf niet gekozen heb. Mondial Relay werd voorgesteld door Vinted, en gekozen door de koper.

Berichten (3)

VINTED

Naar: J. V.

09/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: J. V.

09/04/2024

Hello,With this message we confirm receipt of your email.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Brigita Vinted

VINTED

Naar: J. V.

10/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform