Terug

Probleem met betaling schadevergoeding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: TAP AIR PORTUGAL

22/09/2023

Onze bagage kwam te laat aan (augustus 2022) en we kregen de boodschap mee dat we noodzakelijke aankopen konden doen en dat deze zouden worden terugbetaald. We kregen van de luchtvaartmaatschappij TAP na lang aandringen de bevestiging dat ze 207 euro zouden betalen. Nadien werd onze klacht afgesloten en hebben we nooit iets ontvangen, ondanks mijn vele pogingen.

Berichten (1)

V. V.

Naar: TAP AIR PORTUGAL

09/10/2023

We are still waiting for the payment of 207 euro, as combined for the delayed luggage and the costs for 5 persons.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform