Terug

Probleem met betaling maaltijdcheques

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Edenred Belgium

30/03/2024

Beste, ik ging vanavond naar de supermarkt en kocht enkel voedingswaren. Ik vroeg aan de kassa om te betalen met Edenred maaltijdcheques, echter zag ik later dat het bedrag werd afgeschreven van mijn consumptiecheques. Ik vind dit niet correct aangezien ik met consumptiecheques veel meer kan betalen dan enkel voeding. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden. Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,S.R.

Berichten (5)

Edenred Belgium

Naar: S. R.

30/03/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2305848).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQM----------------------------------------------Het aantal ontvangen maaltijdcheques stemt niet overeen met het aantal gewerkte dagen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212621449?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212621449?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQM----------------------------------------------Geen transactie mogelijk met mijn Edenred-Kaart wegens onvoldoende saldos:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NDgsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzY2NDI0OTE5NDQxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0Mjk1ODN9.79SdvetDhLwWd1fs5jUV30CEi--nmIDbgrXZCRKAFQM----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

S. R.

Naar: Edenred Belgium

31/03/2024

Beste,Op kassaticket kunnen jullie duidelijk zien dat ik enkel voeding gekocht heb en dat de winkelmedewerker maaltijdcheques heeft aangeduid bij betaling.Met vriendelijke groeten,S.R.

Edenred Belgium

Naar: S. R.

31/03/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2305859).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGEJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGE----------------------------------------------Het aantal ontvangen maaltijdcheques stemt niet overeen met het aantal gewerkte dagen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212621449?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGEJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212621449?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGE----------------------------------------------Geen transactie mogelijk met mijn Edenred-Kaart wegens onvoldoende saldos:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGEJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIzMDU4NTksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIzNzcxMjA2NzQyOTI5LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSwyMTI2MjE0NDksNDQ5NDg4NDUwMTI2NV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MTQ0NTc5Mzd9.FjRoDOHTMmBRuFGKXiEU4Vw50K0eZMIoZqpqDNGyYGE----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: S. R.

03/04/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2305859) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 2 apr 2024 13:10 CESTBeste,Een regularisatie kan eenvoudigweg aangevraagd worden via volgende online formulier: Een aanvraag indienen - Edenred - Helpdesk.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 31 mrt 2024 08:18 CEST Klacht - Probleem met betaling maaltijdcheques - (CPTBE01994328-08) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LD54YZ-YZ46N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LD54YZ-YZ46N]

Edenred Belgium

Naar: S. R.

03/04/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2305848) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 2 apr 2024 13:09 CESTBeste,Een regularisatie kan eenvoudigweg aangevraagd worden via volgende online formulier: Een aanvraag indienen - Edenred - Helpdesk.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 30 mrt 2024 23:26 CET Klacht - Probleem met betaling maaltijdcheques - (CPTBE01994328-08) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LD5YEJ-32K4N] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LD5YEJ-32K4N]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform