Op 28 februari heb ik R4WEBSHOP023061569 besteld in de Proximus-onlinewinkel. Ik bestelde een iPhone 15 smartphone met abonnement en betaalde 99 euro. Ik heb meer dan 10 keer contact opgenomen met Proximus over deze bestelling, maar de bestelling werd niet geleverd.Op 25 maart kreeg ik telefonisch te horen dat mijn bestelling was geannuleerd en dat het geld binnen 10 dagen zou worden teruggestort. Als ik een Iphone 15 en een contract nog wil, moet ik deze opnieuw bestellen. Op 25 maart heb ik een bestelling R4WEBSHOP023270291 aangemaakt en deze voor de tweede keer betaald 109euro, maar er was ook een probleem mee.Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Proximus, maar het probleem is niet opgelost. Er is een maand verstreken, maar er is geen 99 euro of 109 euro aan mij teruggegeven. Ik voeg betalingsbevestigingen en orderbevestigingen bij. Help mij alstublieft mijn geld terug te krijgen.