Terug

Probleem met bestellingen en terugbetalingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Proximus

26/04/2024

Op 28 februari heb ik R4WEBSHOP023061569 besteld in de Proximus-onlinewinkel. Ik bestelde een iPhone 15 smartphone met abonnement en betaalde 99 euro. Ik heb meer dan 10 keer contact opgenomen met Proximus over deze bestelling, maar de bestelling werd niet geleverd.Op 25 maart kreeg ik telefonisch te horen dat mijn bestelling was geannuleerd en dat het geld binnen 10 dagen zou worden teruggestort. Als ik een Iphone 15 en een contract nog wil, moet ik deze opnieuw bestellen. Op 25 maart heb ik een bestelling R4WEBSHOP023270291 aangemaakt en deze voor de tweede keer betaald 109euro, maar er was ook een probleem mee.Ik heb meerdere malen contact opgenomen met Proximus, maar het probleem is niet opgelost. Er is een maand verstreken, maar er is geen 99 euro of 109 euro aan mij teruggegeven. Ik voeg betalingsbevestigingen en orderbevestigingen bij. Help mij alstublieft mijn geld terug te krijgen.

Berichten (4)

Proximus

Naar: E. D.

13/05/2024

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficint mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is genstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-26-12.28.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008327047] Ref. [THREAD_ID:1921008327047]

E. D.

Naar: Proximus

13/05/2024

+32493831650

E. D.

Naar: Proximus

13/05/2024

U kunt ook per e-mail contact met ons opnemen: vezdehod@mail.com

Proximus

Naar: E. D.

23/05/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat de terugbetalingen in ode gebracht werden op 22/05/2024, klant kreeg de noidge invo via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-13-20.10.59.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008623106] Ref. [THREAD_ID:1921008623106]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform