Terug

Probleem met bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VIDA XL

29/10/2018

Ik bestelde vorige week een waterblazer voor mijn hond. Aangezien de levertijd verstreken is, ben ik eens op onderzoek uitgegaan want ik voelde precies dat er iets niet klopt. Mijn gevoel was blijkbaar juist. Volgens mijn account op de website van dit bedrijf is mijn bestelling verzonden. Maar echter als ik op de track and trace code klik in mijn mail heeft het koerierbedrijf zelf nog niets ontvangen van vidaXL. Ik ben op zoek gegaan naar recensies (jammer genoeg pas na mijn bestelling) en wat ik las maakt me ongerust. Heel veel mensen die hun geld niet terugkrijgen nadat ze hun artikelen nooit ontvangen hebben na maanden wachten. Vele mensen klagen ook over het feit dat ze geen antwoord krijgen op elk mogelijk kanaal. Dat ervaar ik ook zo. Ik heb vidaXL op elke mogelijke manier proberen aanspreken (chat, mail, Facebook, telefoon) maar nergens reactie en een automatisch antwoord vol met uitvluchten.Ik vrees dat ik mijn geld zal kwijt zijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform