Terug

Probleem met beloofde gift via gift'in

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Testaankoop

08/01/2020

Lid geworden eind september, begin oktober '19.2€ betaald op 17/10Nogmaals van rekening op 5/12/19Domiciliëring van 10,65€ op 5/12/19Domiciliëring van 10,65€ op 6/01/20Geschenk 0 - puntensaldo 0Aan telefoon veel bla bla maar geen oplossing.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: F. D.

27/01/2020

Mijnheer,Jammer genoeg kunnen wij de status van je geschenk niet opvragen.Zou het mogelijk zijn om de klantendienst van onze partner Gift'in hierover te contacteren?Telefoon: 056/852504Mail:contact@giftin.beMet vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform