Terug

Probleem met artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: bol.com

17/12/2021

Beste, Ik bestelde een magic mixies voor mijn zoontje. Dit werd besteld als cadeau voor Sinterklaas. Toen ik dit ontving bleek het volledig in het Pools te zijn, geen enkele Nederlandse letter aanwezig, geen franse, geen Engels... we hebben moeten gaan zoeken op you tube om het te vinden hoe het gebruikt moest worden. Het was redelijk kort tegen Sinterklaas dus meldde ik dit probleem onmiddellijk bij bol.com. zij stelde voor om het te retourneren maar dit was reeds nadat ik het had gegeven aan mijn zoontje, anders had ik geen cadeaus en ik kreeg dit niet uitgelegd. Dus nam ik opnieuw contact op met bol. Zij legde me in contact met de leverancier. Zij stelde een korting voor van 10%. In eerste instantie wilde ik hiermee niet akkoord gaan omdat het gaat om misleiding maar aangezien ik niet anders kon dat dit speelgoed cadeau te geven wilde ik wel akkoord gaan.Maar deze 10% dringt bol.com nu op aan mij in de vorm van eek cadeaubon. Ik wil dat niet! Ik wil een compensatie van 10% in mindering gebracht met het totale bedrag van 82.50 euro. Kunnen ze dit verplichten om een cadeaubon aan te nemen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform