Terug

Probleem met annuleren van een reizen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Reizendeals.nl

05/06/2023

Beste ik heb vorig jaar een reis geboekt via jullie naar Griekenland, en ik heb het betaald. Nu heb ik voor mijn twee kinderen bij geboekt. Ineens krijg ik een factuur van 2000€. Jullie hebben nooit aan mij gezegd dat hoog seizoen must bij betaald worden . Ik heb jullie gebeld en gevraagd voor een annulering dat was niet mogelijk . Jullie hebben een mail gestuurd dat het moest direct betaald worden. Ik heb gevraagd voor tot 7 de van de maand te wachten dan jullie antwoord was Nee niet mogelijk. Dus met deze dien ik mijn klacht in en wil alles annuleren en mijn 600€ terug krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform