Terug

Probleem met annuleren Prime

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: eDreams

01/07/2022

Beste, ik heb via EDreams tickets besteld op 21/5/22. Er werd mij voorgesteld om Prime in te schakelen om van vermindering te genieten. Binnen de 30 dagen kon ik deze dienst opzeggen, wat ik heb gedaan op 28 mei 22. Ik heb meerdere chats gestuurd om bevestiging te krijgen van mijn annulering want ik had niet meer de mogelijkheid om in te loggen met mijn e-mailadres en paswoord. Deze site wordt geblokkeerd daar Telenet. Nooit heb ik bevestiging gekregen van mijn annulering. Ik zie dat ze de jaarlijkse bijdrage via mijn creditcard genomen hebben, niettegenstaande ik met hun contact heb gehad over mijn annulering. Ik heb een copie van de chats. Aangezien ik niet meer kon inloggen veronderstelde ik dat de annulering in orde was. Ik wil de annulering doorvoeren en het geld dat zij ten onrechte ingehouden hebben terug krijgen. Het is onmogelijk om met hen telefonisch in contact te komen. Bedankt. Vriendelijke groeten Peggy Berckmoes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform