Terug

probleem met afsluiten lening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: KBC Verzekering

08/10/2021

Beste,Naar aanleiding van deze mail wil ik mijn ongenoegen en onprofessionele werking binnen KBC even aankaarten.Op 22 september maakte ik een afspraak voor een lening bij KBC Lommel, dit op 24 september omdat ik anders een week moest wachten om in Hoboken terecht te kunnen.Daar ik geen klant ben bij KBC diende de aanvraag online te gebeuren. Geen slecht woord over de kantoor bediende, maar wij hebben er meer dan een uur doorgebracht vooraleer de aanvraag afgerond was.Diezelfde dag kreeg ik via mail het verzoek om nogmaals enkele documenten door te sturen, alhoewel deze reeds online waren bevestigd op het kantoor.Daar er in de mail niet stond waarnaar de documenten diende verstuurd te worden heb ik dezelfde dag telefonisch contact opgenomen, waar ik 18 minuten in wacht heb gestaan, vooraleer geholpen te worden. De gevraagde informatie werd diezelfde dag nog verzonden.Op dinsdag 28 september had ik nog steeds geen bevestiging of reactie van KBC ontvangen.Wederom telefonisch contact opgenomen, waar ik wederom 20 minuten in wacht werd gezet omdat alle medewerkers bezet waren.Na het doorgeven van mijn gegevens en het probleem, bleken mijn doorgestuurde documenten niet te vinden of ontvangen te zijn. Ik kreeg een ander mailadres en de vraag om nogmaals de documenten te sturen, waarbij ik expliciet vroeg om mij op de hoogte te stellen, wat met zekerheid werd bevestigd.Op vrijdag 1 oktober had ik nog steeds niets gehoord en vernomen van de kant KBC.Terug telefonisch contact opgenomen met de tot tergens toe lange wachttijden van 20 minuten, tot een behulpzame klantenservice mijn klacht mocht aanhoren en mij verzekerde er alles aan te doen om het probleem op te lossen, en mij vroeg om nog enkele bijkomende documenten door te sturen, hoewel deze reeds een week geleden waren ingevoerd via de website van de bank.Op dat moment had ik bijzonder veel moeite om mij nog in te houden en heb ik gevraagd en bevestigd om de stopzetting van de lening aanvraag.Ik heb daarna een afspraak gemaakt bij een andere bank.Hier was ik op een half uurtje geholpen en stond het geld dezelfde dag nog op mijn rekening. Van kwaliteitsverschil gesproken.Bij deze hoop ik dat u mijn klacht niet zomaar verwijderd, en deze doorstuurt naar de belanghebbenden, om zo alsnog zaken op orde te stellen.Hierbij verblijf ik met onvriendelijke groet,Marc Van Hoof

Berichten (5)

KBC Verzekering

Naar: M. V.

07/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

KBC Verzekering

Naar: M. V.

08/10/2021

ConfidentialGeachte mevrouw, geachte heer,We hebben het bericht van de heer Marc Van Hoof naar aanleiding van zijn minder goede ervaring bij de aanvraag van een lening goed ontvangen. Spijtig dat dit zo gelopen is. Dit is immers niet de vlekkeloze dienstverlening waar KBC zo naar streeft. Lagns deze weg willen we de heer Van Hoof alvast onze verontschuldigingen aanbieden.Aan de hand van enkel de voor- en achternaam van de heer Van Hoof kunnen we helaas niet onderzoeken waar het is misgegaan. Kunt u ons eventueel het adres van de heer Bonte bezorgen? Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,KBC Bank en Verzekeringen NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer

M. V.

Naar: KBC Verzekering

08/10/2021

Beste, Een zekere heer Bonte ken ik niet dus kan ik het adres onmogelijk doorgeven.Indien het een medewerker is van de KBC bank in Lommel kan je zelf het adres wel opzoeken.PS: Ik begrijp ook niet hoe het komt dat ik een mail krijg met de melding dat mijn lening is stopgezet omdat ik niet gereageerd zou hebben, terwijl ik 3 keer telefonisch contact heb opgenomen met KBC Antwerpen. Misschien moet u via die piste een onderzoek starten. Groeten

KBC Verzekering

Naar: M. V.

08/10/2021

DATA NOT AVAILABLE

KBC Verzekering

Naar: M. V.

11/10/2021

ConfidentialGeachte heer Van Hoof,Kunt u ons een mail sturen met uw adresgegevens zodat we via die weg verder kunnen communiceren? Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,KBC Bank en Verzekeringen NV, Klachtenmanagement - PCSBrusselsesteenweg 100, 3000 Leuven Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform