Jouw klantreferentie: E181324602Dag Johan,Bedankt voor je e-mail over de afrekening die je ontving. Je doet er goed aan me hiervan op de hoogte te brengen.Ik neem jouw dossier erbij en kijk dit voor jou na.Ik zie dat je inderdaad op 22 januari de exclusieve nachtmeter liet verwijderen.Wij ontvingen van de netbeheerder Fluvius meterstanden voorde dagtellerde nachttellerde exclusieve nachttellerWanneer wij meterstanden ontvangen zijn wij wettelijk verplicht om een afrekening op te maken.Ik begrijp dat je niet tevreden bent met het feit dat je een deel van de opbrengst van de zonnepanelen kwijt bent.Ik merk wel op dat zij ons een melding sturen dat ook de dag- en nachtmeter is vervangen. Zij geven ons echter dezelfde meterstanden door en hetzelfde meternummer. Dit kan in principe niet wanneer de meter is vervangen.Kan je mij een gedateerde foto bezorgen van jouw huidige meter. Je doet dit best door een krant naast de meter te houden en een foto te trekken. Zorg ervoor dat het volgende goed zichtbaar is op de foto:datum op de krantmeterstandmeternummer.Zodra ik dit van jou ontvang geef ik dit door aan de achterliggende dienst. Je mag me dit bezorgen door te antwoorden op deze e-mail.Nog vragen? Contacteer me gerust per e-mail of mijn collega's telefonisch op 011/49.49.48.Bedankt voor je vertrouwen,SabineJouw Lampiris medewerksterLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001nzkU5g:ref