Beste,Wij hebben vandaag een ingebrekestelling ontvangen van Luminus betreffende 450,85€ dat we nav een tussentijdse afrekening van 7/12/2022 teruggekregen hadden. De reden van de tussentijdse afrekening is dat we in 2022 zijn overgeschakeld naar de digitale meter omdat we zonnepanelen en een batterij lieten plaatsen. De afrekening was toen correct (juiste meterstanden, juiste voorschotverrekening). Eind mei ontvingen we dan een bericht van Luminus dat we dit bedrag integraal moesten terugbetalen omdat dit onterecht aan ons betaald zou zijn. We weten echter niet waarom. Sindsdien hebben we al meermaals telefonisch en via het contactformulier om uitleg gevraagd maar we krijgen geen antwoorden. We krijgen nu dus een ingebrekestelling inclusief dreigement van deurwaarder. Dit is absoluut niet correct en zet bij ons heel veel kwaad bloed. We willen weten waarom we dit bedrag moeten terugbetalen maar dit is intussen uitzichtloos. We hebben al meerdere malen om onze jaarlijkse afrekening gevraagd die normaal in maart 2023 had moeten komen. Om een ongekende reden hebben we deze nog steeds niet ontvangen. Vermoedelijk zou dan alles verrekend kunnen worden en zou Luminus zien dat de tussentijdse afrekening correct was en terecht aan ons werd uitbetaald. Vermoedelijk is het niet de procedure om tussentijdse afrekeningen uit te betalen maar enkel jaarafrekeningen te vereffenen. Zeker zijn we hier echter niet van. Telkens we contact opnemen met Luminus krijgen we de belofte dat ze dit gaan bekijken en ons zullen contacteren maar dat gebeurt niet. Kan u aub tussenkomen? Wij hebben tot 10/8 om een oplossing te vinden. Nadien stapt Luminus naar de deurwaarder. Wij zijn ten einde raad. Alvast bedankt.