Terug

Probleem met afrekening bij overname meters

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Luminus

28/11/2023

Beste,Op 25 april 2023 heb ik de meters voor gas en elektriciteit overgenomen bij het huurappartement waar ik sinds 2 mei 2023 woon.Op 6 mei 2023 ontving ik een afrekeningsfactuur nr 4407061787 waarbij ik 837,48 euro zou moeten betalen. Dit gaat echter over de periode van 4 januari 2023 tot 11 april 2023. Dit is dus voor de vorige huurders.Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Luminus en ook de verantwoordelijke van de immo heeft in mijn naam opgetreden. Luminus zou het zo snel mogelijk oplossen.Ondertussen heb ik mijn meterstanden opnieuw moeten doorgeven en gisteren kreeg ik de afrekening met nr 8753542736 en een bedrag van 467,33 euro in mijn voordeel. Dit bedrag krijg ik echter niet terugbetaald want Luminus heeft het afgetrokken van de openstaande afrekeningsfactuur van vorige huurders. Ik heb nogmaals contact opgenomen met Luminus, maar meer dan ik heb het genoteerd, maar het kan wel lang duren kreeg ik niet, dus echt geholpen werd ik niet.Mijn klant-nr bij Luminus is 8224192-47


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform