Terug

Probleem met afhandeling van aanvraag voor herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: MediaMarkt

27/03/2024

Beste, Ik deed op 6 februari een aanvraag voor reparatie van een TV toestel bij mij thuis via Mediamarkt waar het toestel werd aangekocht in Juli 2021. Dit is een service die Mediamarkt aanbiedt op hun website. Toestel heeft geen extra verzekering en valt buiten Garantie. Heb ook sinds eerste contact reeds aangegeven dat ik begrijp dat kosten voor reparatie voor de koper zijn. Ik heb verschillende informatie meermaals moeten doorgeven maar dan eindelijk op 13 Maart werd er een reparatie dossier opgesteld en kreeg ik volgende melding van Mediamarkt. De fabrikant neemt binnen de 48u contact met u op voor het inplannen van een afspraak om het toestel ter plaatse te analyseren.Dossiernummer: BDLxxxxxx Het is mogelijk dat de technieker tijdens het bezoek een gepaste oplossing voorstelt. Zoniet neemt de fabricant contact met ons op voor de opvolging van zijn rapport.Als er tijdens het bezoek geen oplossing werd voorgesteld raden we aan om ons het rapport zo snel mogelijk te mailen als antwoord op deze mail. Houd rekening met een gemiddelde verwerkingstijd van 5 werkdagen vanaf de dag dat u ons het rapport heeft doorgestuurd.Tot op heden ( 27 Maart) en na biina dagelijks contact met Mediamarkt, heeft de hersteller nog steeds geen contact opgenomen en krijg ik te horen dat ik maar moet wachten tot hersteller mij contacteert. Ik wacht al sinds 13 Maart en krijg verder geen gehoor bij Mediamarkt op mijn herhaaldelijke aanvragen voor een update en de gevraagde dienstverlening voor herstelling bij mij thuis. Ik ben ten einde raad.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform