Beste,Sinds begin juli zijn wij klant bij Orange.Het activeren van onze 2 simkaarten heeft dagen geduurd.Eind augustus krijg ik een factuur voor mijn gsm abonnement van zowel Orange als Telenet. Blijkbaar heeft Orange mijn nummer niet laten deactiveren bij Telenet. Ik heb Telenet gecontacteerd om de deactivatie in orde te brengen.Op 2 oktober was ik ervan overtuigd dat er nog steeds iets mis is met de activatie van mijn simkaart. Ik kreeg namelijk van meer en meer mensen te horen dat mijn nummer niet meer in gebruik is. Ik geef verschillende keren tijdstippen en gsm nummers door van wanneer iemand mij probeerde te telefoneren. Op 30 oktober kreeg ik te horen dat het probleem opgelost is. Dat bleek echter niet zo te zijn. Nog steeds krijgt men de boodschap 'the number you have dialled is not in use' the horen als men mij probeert te telefoneren. Ik heb een nieuwe sim kaart aangevraagd en deze werd door Orange geactiveerd. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Ik ben onbereikbaar voor mensen die mij telefoneren of smsen vanaf andere providers.De afgelopen 6 maanden betaalde ik 21 euro voor een dienst die niet werkt. Ik eis dan ook een creditnota van 126 euro. Tot het probleem opgelost is, kan Orange de kost voor het gsm abonnement mij ook niet factureren. Voor de zekerheid ben ik de persoon die zal controleren en verklaren dat de oplossing voor het probleem gevonden werd!