Terug

probleem met activatie fiber

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: Proximus

21/11/2023

bij proximus staat mijn installatie adres verkeerd in hun database.reeds driemaal langsgeweest bij een proximusshop om dit te corrigeren.Niemand daar wil of kan dit niet doen.Het gevolg hiervan is dat een activatie van fiber onmogelijk is op mijn adres.reactie graag op e-mailadres :tinwillemen@skynet.be

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. W.

29/11/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens telefonische contacten.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-21-11.18.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003602101]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003602101]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform