Beste,ik zag een leuke promo online waar je bij de aankoop van een soundbar een gratis wireless surroung kit kreeg (2 achterspeakers)Er stond duidelijk bij de actie dat deze dadelijk bij in het winkelmandje gingen komen en we hier dus niets mee moesten doen. De actie was enkel online geldig, geen probleem, we hebben online besteld bij Samsung zelf.De actie was enkel op de modellen waar aangegeven, geen probleem, ook dat hebben we gedaan, een model gekocht waar dit op geldig was.Een paar dagen later komt de bestelling aan en wat zien we, enkel de soundbar geleverd.Dus ik bel naar de klantendienst. Na 5 keer doorverbonden te zijn, zeggen ze mij dat ze dit gaan nakijken en terugkomen naar mij. Enkele dagen later nog steeds geen nieuws. Ik bel nog eens, vinden ze mijn klacht niet terug en begint het opnieuw. We wachten weer een tijdje en krijgen een mail met een promocode. WE kunnen de extra speakers bestellen online en dan gewoon die code ingeven. We moeten wel een euro betalen... Het gaat me dan niet om die euro maar het principe dat het eigenlijk volledig gratis was. We proberen deze dus online te bestellen. Lukt niet, code niet geldig. We gaan terug naar de klantendienst, ah nee meneer maar u had een product gekocht waar de promo niet op geldig was. Euhm jawel en we hebben zelfs een code gekregen van jullie om na te bestellen, dus waarom zegt de ene wel en de andere niet? Oh ja en we waren weer maar eens 10x doorverbonden hiervoor. Mijn partner probeert iemand via de chat te bereiken omdat telefoon en mail niet echt vlot gaan. Weer hetzelfde, code was niet geldig. Dus nu een 2.5 maand later, hebben we wel onze soundbar maar van de gratis speakers nog steeds geen update en niemand kan ons een deftig antwoord geven. Dit kan toch niet?