Geachte,Even melden dat het niet echt duidelijk is hoe te reageren op deze publieke klacht. Klachten die publiek staan op de site, kunnen hopelijk ook beantwoord worden publiekelijk ?Ondertussen kan ik u melden dat wij vanmorgen contact opgenomen hebben rechtstreeks met de abonnee.De melding dat dhr. Verschaeve maar 42 cheques heeft ontvangen, was alleszins niet tot bij ons geraakt.Dit is nu iets dat kan en moet opgelost worden door onze Klantenservice Lezersmarkt - Roularta Media Group.En het is dan ook meteen opgelost.Er was een probleem met de tarieven van een abonnement op de Krant van West-Vlaanderen via onze partner VAB.Waardoor de abonnee 'maar' 42 cheques heeft ontvangen. De ontbrekende worden nagestuurd.Indien men een (goedkoper) abonnement neemt via een partner, in dit geval dus VAB, kan er niet gewerkt worden met cheques.We hebben dit nu uitzonderlijk toegestaan.Met vriendelijke groeten,Luc KnockaertKlantendienst LezersmarktTel.051266498GSM0496595421Roularta Media Group, Meiboomlaan 33, 8800 Roeselare luc.knockaert@roularta.be I www.roularta.be