Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dienst niet geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 6 maart 2025, heb ik (weer eens) deelgenomen aan de puzzelwedstrijd uit uw blad (Knack Weekend N°10, 5 maart 2025). Ik stel (voor de tweede keer) vast dat na het inbellen, nadat een stem mij verwittigd heeft dat de oproep mij 2 euro zal kosten, de verbinding verbroken wordt. Ik kan dus de oplossing niet doorbellen, laat staan mijn telefoonnummer doorgeven. De eerste keer, zowat een maand geleden, heb ik de klantendienst van Roularta gecontacteerd. De medewerkster kon me niet helpen want deze wedstrijd wordt volgens haar georganiseerd door een externe partner. Ik vond deze uitleg niet correct, want de puzzel verschijnt wel degelijk in Knack en het magazine is volgens mij dus wel degelijk de eindverantwoordelijke. Maar ik was dus mijn twee euro kwijt. Nu heb ik meegedaan om te testen of het probleem van de baan is. Nee, dus. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze maand met mij contact op te nemen om deze 4 euro terug te storten. Met vriendelijke groeten, Marc Dumortier
Ongevraagd Knack magazines
Wij krijgen sinds 2 weken ongevraagd uw magazines in onze brievenbus. Wij hebben hier geen interesse in en willen niks meer van u ontvangen. Het is een grote verspilling van papier
Ongevraagd proefnummer
Beste Ik heb reeds 2x een 'proefnummer' van een magazine dat Sport heet, ontvangen. Ik heb deze nooit aangevraagd. Er zit geen enkele brief bij of wat dan ook. Enkel via de plastieken verpakking ben ik te weten gekomen dat jullie het zijn die het hebben opgestuurd. Afzender RMG PB 10000 3570 Alken. Graag wil ik dat dit onmiddellijk stopt! Ik wil dat jullie mij verwijderen uit jullie gegevensdatabank.Ongevraagd magazines opsturen doe je niet. Met vriendelijke groeten Michael Rombaut
Aanmelding op de site als abonneee
Sinds vorige week heeft Roularta een nieuwe manier van aanmelden op de website van oa Knack. Als abonnee ben ik verplicht mijn browser open te zetten voor Third party cookies of anders geraak ik niet meer op de site. Ik ga hiermee niet akkoord. De browser openzetten betekent dat zij alle cookies kunnen lezen die op mijn schijf staan en gepaste reclame kunnen sturen terwijl ik een adblock en ghostery heb om dit soort dingen te vermijden. Ik ben betalend abonnee en vind dus dat een bedrijf dit niet mag verplichten.
Teleoplichting 'knack'
Het gaat hier waarschijnlijk om een oplichter die handelt in naam van Knack.Ik werd gebeld door het nummer +3292981016 omstreeks 16:52.Omdat ik een telefoontje verwachte en uit beleefdheid, belde ik dit nummer terug. Een vrouw aan de andere kant van de lijn begon een verhaal af te ratelen dat ik uitgekozen was voor een uitzonderlijke actie waarbij ik recht had op een jaar lang de Knack aan de helft van de prijs. Hierbij kreeg ik dan ook nog 'extras' zoals een gsm en een tafelgrill. Na 6minuten ratelen (er was geen speld tussen te krijgen) bedankte ik de vrouw vriendelijk en legde ik af.Ineens was mijn abonnement gestegen met 6,21 euro aan buitenlandse (?!) oproepen.Dit is dus duidelijk pure oplichting en op internet kom ik mensen tegen met exact hetzelfde verhaal.Het gaat dus waarschijnlijk om een oplichter maar ze handelen de wel onder de naam van 'knack'.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten