Terug

PROBLEEM MET ABONNEMENT

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Testaankoop

05/03/2025

Test aankoop nieuwe klacht Dit is werkelijk aberrant. Nog maar gisteren diende ik klacht in via Test Aankoop tegen Test Aankoop . Ik kreeg reactie dat mijn klacht beantwoord was. Nl ; jullie zouden doorsturen naar jullie abonnementendienst ! Nou , neen, dit is GEEN OPLOSSING voor mijn klacht. Die is NIET AFGEHANDELD ! Ik diende klacht in tegen de beperking van het proefabonnement van TWEE MAANDEN door terugwerkende kracht. Ik diende BEZWAAR IN tegen de aanrekening en domiciliering van de maand maart NA HET PROEFANONNEMENT dat in principe zou lopen van aanvang 21/1 – 21/3. Ik duidde uitdrukkelijk aan dat ik de maand maart NIET WENS TE BETALEN. ONDANKS mijn verbod werd de domiciliering TOCH AANGEBODEN en van mijn rekening gehaald. Dit TIJDENS een LOPEND BEZWAAR !!!! DIT IS ABSOLUUT ONGEHOORD !!!!! Jullie diensten zijn star, strak zonder rekening te houden met de wensen en zelf uitdrukkelijke verboden van de consument !!!! Dus ik dien opnieUw klacht in en wens dit voor eens en altijd opgelost te zien. BOVENDIEN , meldde ik GISTEREN nog in mijn klacht, het verzoek om OP TE HOUDEN met jullie TEVREDENHEIDSENQUETES !!! TOCH kreeg ik VANDAAG opnieuw een enquete aangeboden. DIT IS ECHT MET DE VOETEN VAN DE CONSUMENTEN SPELEN. ECHT ONGEHOORD !!!!! LAAT DIT OPHOUDEN EN STORT MIJN TEN ONRECHTE GEINDE ABONNEMENTSBIJDRAGE ONMIDDELLIJK TERUG !!!! Jullie verdedigen geen consumenten, jullie zitten ons in het zak. Ik denk niet dat dit legaal is. Jullie doen gewoon jullie eigen goesting zonder ook maar in het minst rekening te houden met je klanten. Chapeau hoor, zo'n organisatie !!! Je moet maar durven !!! Oh ja ik wil GRAAG mijn klacht OPENBAAR MAKEN. Waarom hebben jullie dat gisteren an prive gezet, alweer TEGEN de wens van uw consument???

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. M.

05/03/2025

Geachte mevrouw, We hebben uw bericht gisteren doorgestuurd naar de verantwoordelijke van onze afdeling, zodat dit kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform