Terug

probleem met aansluiting van Telenet producten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Telenet

13/03/2023

Beste,ik heb op 08/03/2023 alle diensten van Telenet geïnstalleerd met alle nieuwe materialen, de installatie was perfect in orde maar er was geen internet.Wij hadden toen onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst waar wij van de muur naar het kastje werden gestuurd. Telkens werd ons gezegd dat onze installatie perfect gelukt was maar er een technisch probleem was en dat ze de onderliggende dienst van Telenet hiervoor moesten raadplegen... na 2 dagen wachten contacteerden wij nogmaals de klantendienst , daar werd ons nogmaals meegedeeld dat de onderliggende service ermee bezig was en ons dossier als (urgent) vermeld stond , toen wij de vraag stelden om de contactgegevens te krijgen van die onderliggende service was dat niet mogelijk. Nu zijn wij reeds maandag en hebben we reeds weeral 2uren aan de telefoon gehangen maar niemand die aan de lijn komt het is telkens een wachtlijn. Dit is totaal onaanvaardbaar dat wij zo behandeld worden na jaren vaste klant bij Telenet. Wij krijgen op niets reactie en worden totaal niet beholpen met onze problemen maar de aanrekening mocht ik reeds wel al ontvangen. Beter alle contracten annuleren en naar proximus.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform