Terug

Probleem met aansluiting na verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Scarlet

08/01/2024

Sinds 28/11/23 probeer ik mijn verhuis te regelen. Al ruim 15x contact gehad met de klantendienst, elke keer komt er zogezegd een ander probleem naar boven. Ik heb ondertussen mijn abonnement moeten veranderen naar een duurder, omdat er anders op mijn nieuw adres geen aansluiting mogelijk is. Op 6/1 heb ik eindelijk een datum gekregen, maar pas voor installatie op 16/1. Tot 9/1 mag ik de aansluiting gebruiken van de vorige eigenaars, maar dat wil dus zeggen dat ik een week zonder aansluiting zal zitten, wat onaanvaardbaar is. De vorige eigenaars, ook klanten bij Scarlet, krijgen hun aansluiting op hun nieuwe adres op 10/1 en hebben dan uiteraard hun modem nodig. Aangezien zij letterlijk 2 straten verder wonen nu, is de technieker vlakbij, maar het is blijkbaar te moeilijk voor Scarlet om mijn afspraak dan op dezelfde dag te zetten. Schandalig slechte service !

Berichten (2)

Scarlet

Naar: V. V.

12/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01948752-22 met als Scarlet referentie 16472632 in behandeling genomen.Na analyse van uw dossier zien we dat deze klacht reeds via een ander kanaal in behandeling is.Uw klacht zal verder behandeld worden via de ombudsdienst.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be

V. V.

Naar: Scarlet

12/01/2024

Woensdag heeft iemand van de dienst planning mij gecontracteerd en een afspraak gemaakt voor vandaag. De technieker is niet komen opdagen, de klantendienst die ik dan zelf heb gebeld wist me te vertellen dat de afspraak door jullie werd geannuleerd. Vakantie genomen voor niets want mij verwittigen was blijkbaar niet nodig. Reden : er ontbreekt nog info van Proximus, terwijl 3 verschillende mensen mij bevestigd hebben dat jullie alle nodige info hebben. Dan hebben die alle 3 zitten liegen??? Ik eis dat de installatie vandaag of ten laatste morgen gebeurt EN ik verwacht een schadevergoeding voor de halve dag vakantie die ik voor niets heb opgenomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform