Terug

Probleem met aanmaken login

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

22/11/2023

BesteIk wens mijn oude digicorder te vervangen door een nieuwe. Aangezien ik geen tijd heb om hiervoor aan te schuiven in de winkel, wou ik dit online doen.Hiervoor dien ik in te loggen op MijnTelenet. Wanneer ik dit probeer te doen met als login het mailadres waarop ik ook alle facturen, reclame e.d. ontvang, krijg ik de melding dat mijn login niet gekend is.Ik volg alle stappen (ingeven factuurnummer, nummer modem...) en druk op de knop om een mail te ontvangen om mijn registratie te voltooien. Deze mail komt, na verschillende keren proberen, nooit aan in mijn mailbox (ook niet in de spamfolder).Ik contacteer telefonisch de klantendienst, waar ze mij na een half uur aan de lijn te hangen en vanalles te proberen laten weten mij ook niet te kunnen helpen ('bel later maar eens terug, mevrouw')...Ik heb nog verschillende malen geprobeerd een nieuwe login te maken, maar ik ontvang nooit de registratiemail.Aangezien ik graag mijn digicorder zo spoedig mogelijk wens te ontvangen (vooraleer mijn nieuwe tv volgende week geleverd wordt), zou ik het ten zeerste op prijs stellen indien ik zo snel mogelijk een login kan aanmaken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform