Terug

probleem met aangekocht toestel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Varo

16/05/2017

op 30 april 2017 kocht ik een tuinpomp van het merk powerplus in de hubo te harelbeke.ik heb ze gemonteerd volgens de voorschriften en na enkele dagen weigerde de pomp om aan te slaan, je hoorde de motor een raar geluid maken, maar draaien deed ze niet.ik heb ze dan maar gedemonteerd en terug gebracht naar de hubo in harelbeke in de originele verpakking en mijn betaalbewijs.in de hubo kreeg ik te horen dat het zeker 14 dagen zou duren eer ik mijn pomp terug zou hebben, intussen mag ik alle dagen water scheppen met een emmer.dat is toch geen service, een pomp die niet werkt en dan nog zolang moeten wachten tot ze hersteld is.

Berichten (1)

Varo

Naar: T. V.

17/05/2017

Hallo,Gelieve de klacht aan de goede persoon te verzenden aub.Wij hebben niets te maken met Powerplus tools.Wij zijn een tuning bedrijf die Power Plus Engineering noemt.MvgUylebroeck MaximeSales Manager415, Boulevard de l'HumanitéB-1190 BrusselsBelgiumTél 32(0)2/343.51.24Fax 32(0)2/347.42.04E-mail info@power-plus.bewww.power-plus.beDe: klachtenbox@test-aankoop.be [mailto:klachtenbox@test-aankoop.be] Envoyé: mardi 16 mai 2017 18:52À: info@power-plus.beObjet: Klacht: probleem met aangekocht toestel (CPTBE00152985-16)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform