iK geraak niet op "MY DKV" om te zien dat de facturen kloppen die ze mij opsturen.
ik kan mij niet inloggen op my dkv (reeds vele keren gedaan zonder resultaat)
Het is al 3 maanden dat ik hun vraag om te kijken wat het probleem is. Ze gaan terugbellen maar hoor nooit iets. Heb al 3 maal een kontaktformulier ingevuld zonder antwoord. Ik krijg wel mails om te weten dat ik tevreden ben over my dkv .
Heb al verschillende keer geantwoord maar geen respons.
Na mails naar "schade @dkv.be en "portal.support @dkv en voor de zoveelste telefoongesprek krijg ik te horen dat als ik de facturen van de kliniek niet betaal dat ik na de 2de herinnering mijn medi kaart geblokkeerd wordt. ik heb nl gezegd dat de facturen onbetaald bleven tot ik kon zien in "my dkv dat alles ok was.
Kunnen jullie er iets aan doen dat ik my dkv kan bekijken op de computer en als alles klopt ze kan betalen.