Terug

Probleem met (zogezegde) overnamecontract van oude verhuis?

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. K.

Naar: FLUVIUS

10/11/2023

Ik probeer reeds Mei over te stappen naar een andere energieleverancier, maar dit lukt niet omdat Fluvius en ATRIAS dit blokkeren omdat er zogezegd een niet correcte verhuisdocument is. Ik heb deze verhuisdocument bij de hand, maar Fluvius en Atrias willen mij deze optie niet aanbieden om het naar hen door te sturen.Dit kan toch ONMOGELIJK 6 maanden duren tot het probleem opgelost geraakt???Ik betaal door hen extra voor een oude Elektriciteitscontract en ik kan en mag niet overstappen naar een nieuwe...Maar dreigen voor een digitale meter te plaatsen doen ze wel!Hoe is het mogelijk dat het OK is voor Fluvius voor mijn gegevens te hebben en Digitale meter te kunnen plaatsen maar ONMOGELIJK om over te stappen op dat zelfde aangesloten (sinds eind september) digitale meter?GRAAG DRINGEND HULP AUB WANT IK EN ENERGIELEVERANCIERS KUNNEN ER NIET OP UIT!

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: F. K.

23/11/2023

BesteIk heb uw melding goed ontvangen.Kan u meer duidelijkheid scheppen wat het probleem is?Als ik onze database controleer, merk ik op dat u sinds 01.05.2022 bent overgestapt naar Mega. Uw verwijzing naar een nieuwe leverancier sinds mei, betreft dit een nieuwe leverancierswissel van Mega naar een andere leverancier vanaf mei 2023? Naar welke leverancier wenst u over te stappen?Bedankt voor de bijkomende info.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

F. K.

Naar: FLUVIUS

23/11/2023

Beste,Ik probeer al sinds augustus over te stappen naar Fluvius maar dit lukt niet omdat er een ‘blokkering’ zit van een zogezegde verhuisdocument.

FLUVIUS

Naar: F. K.

05/09/2024

BesteIk wil mijn oprechte excuses aanbieden voor de vertraging in mijn reactie op uw eerdere melding. Het spijt me dat het langer heeft geduurd dan gebruikelijk om te reageren.Ik had actie ondernomen en meer informatie opgevraagd bij onze afdeling Marktwerking. Ik heb meer informatie ontvangen over uw dossier.Na controle blijkt dat uw energieleverancier de wissels heeft kunnen uitvoeren. U bent van Mega op 11.09.2023 overgestapt naar Luminus (aardgas). Voor elektriciteit werd deze overstap uitgevoerd op 01.01.2024. Sinds 30.03.2024 bent u voor zowel elektriciteit als aardgas overgestapt van Luminus naar Engie.Onze afdeling Marktwerking kan geen blokkade van uw EAN-codes opmerken.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.beVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 10 november 2023 14:10Aan: Fluvius - Klachtencommissie Functional Mailbox fluvius-Klachtencommissie@fluvius.beOnderwerp: Klacht - Probleem met (zogezegde) overnamecontract van oude verhuis? - (CPTBE01914697-14) s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform