Terug

Probleem levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. Y.

Naar: O&O Trendy Wonen

20/04/2024

Beste, ik bestelde op 23 maart 2023 een zetel bij O&O trendy wonen. Na het overschrijden van de leveringsdatum bezocht ik elke maand de winkel om te horen hoe het zat met de levering. Bij elke bezoek vertelden ze me dat ze geen datum hebben gekregen van de leverancier over de levering. Een maand geleden dat ik de winkel bezocht zei de winkelbediende die destijds mijn bestelling heeft opgenomen dat de leverancier niet zal komen omdat ze die nooit hebben betaald. Enigste optie dat ik nog had is om de bestelling te annuleren en mijn voorschot van 1310 euro terug te vragen. Dit heb ik gedaan via een aangetekende brief. Vandaag alweer de winkel bezocht en tot mijn verbazing hing er een bord met faillissement op. Nu heb ik contact opgenomen met de curator in de hoop dat ik mijn voorschot kan terugkrijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform