Terug

Probleem Levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/06/2023

Beste, woensdag 28/06 gingen jullie langskomen voor een pakket te leveren dus blijf ik heel de dag thuis om dan om 13:27 een bericht te krijgen dat ik zogezegd niet thuis was terwijl ik wel degelijk er was en jullie nooit zijn langsgekomen (camerabeelden bekeken). Dan een nieuw bericht dat jullie donderdag in de loop van de dag pakket gaan leveren maar geen pakket de zien en staat staat op vrijdag 30/06 hetzelfde! Zijn jullie te voet de post aan het leveren? Jullie bellen gaat ook niet!

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. L.

30/06/2023

Beste,Bedankt voor uw antwoord.Onze excuses voor het ongemak. Ik geef deze informatie door aan ons leverdepot.Wij doen alvast het nodige om uw pakje zo spoedig mogelijk te leveren.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

R. L.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/07/2023

Wanneer krijg ik een update??? Is nog steeds status in uitlevering sinds donderdag!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform