Terug

Probleem levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: FNAC BELGIUM

11/09/2020

Beste, ik bestelde een smartphone via Fnac.belgium (Motorola one action) en 10 dagen later stond de bestelling nog steeds op 'bevestiging'. De smartphone zou beschikbaar zijn in de winkels maar ik ontving nog steeds geen bevestiging van beschikbaarheid. Fnac beweert tijdens deze 'bevestigingsfase' geen transacties uit te voeren maar dit gebeurde wel. Ik krijg geen gehoor bij de klantendienst en ik stuurde ook reeds mails maar ontving enkel standaard antwoorden.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: A. V.

22/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform