Terug

Probleem levering pakje GLS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

01/08/2023

Beste, ik bestelde op zaterdag 29/07/2023 een stofzuigerborstel van het merk Bosch bij FixPart. Het pakketje zou via GLS bij mij worden afgeleverd. Ik ontving deze middag een mail van GLS dat het pakketje werd afgeleverd echter, er werd helemaal niets afgeleverd. Voor de zoveelste keer zijn er dus weer problemen met levering door GLS. Met PostNL, BPost, etc hebben zich nog nooit leveringsproblemen voorgedaan enkel GLS slaagt er werkelijk NOOIT in om pakketjes correct bij mij af te leveren.Details GLS:_ dinsdag, 1 aug 2023, 12:48 - Jouw pakket is geleverd

Berichten (2)

V. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/08/2023

Het pakketje werd zonet geleverd mijn klacht mag dus worden afgesloten. Ik blijf het wel een vreemde manier van werken vinden: een mail sturen naar de klant dat het pakketje werd afgeleverd terwijl dat nog niet is gebeurd, om het dan een dag later alsnog af te leveren.

GLS Belgium NV/SA

Naar: V. V.

02/08/2023

Beste,Bedankt voor de informatie!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform