Terug

Probleem levering nieuwe keuken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: IXINA BELGIUM

26/09/2016

Hallo,Keuken besteld 6/1/2016 bij Ixina Boortmeerbeek verkoper Davy Vermuyten.Totaal bedrag 18291€ - 5400€ betaald 6/1 Type keuken Schüller Nova K135SBegin mei levering gevraagd voor bouwverlof - geen probleem - plaatsing ingepland 16/7Op 16/7 mail ontvangen vertraging opgeschoven 5/8 en montage 8/8Op 4/8 terug mail vertraging (niet besteld??) levering 21/9 montage 22-23/9Geleverd op 21/9 en eisen betaling van praktisch volledig bedrag (behalve 300€)Monteur 22/9 na 3 u terug weg - verschillende beschadigingen, verkeerde onderdelen en niet geleverde onderdelen.Op 24/9 resterende onderdelen en te vervangen onderdelen worden geleverd op 14/10Dan nog werkblad opmeten, maken en plaatsenTen slotte nog 2 kasten aanbouwen en dampkap.Met geluk eind november klaar.

Berichten (5)

IXINA BELGIUM

Naar: A. C.

27/09/2016

Beste mevrouw Peeters,Wij hebben uw e-mail met betrekking tot de dienst na verkoop bij Ixina Boortmeerbeek goed ontvangen.Wij hebben deze doorgegeven aan de regioverantwoordelijke, die op zijn beurt contact zal opnemen met IXINA Boortmeerbeek om uw klacht verder te onderzoeken en samen uw probleem in detail door te nemen.Wij willen u verder informeren dat IXINA België werkt met franchisenemers en zich niet kan inmengen in het beheer van de desbetreffende winkel. Het is aan IXINA Boortmeerbeek om verder met u contact op te nemen. Met vriendelijke groeten,Zolecha O.Klantendienst IXINA

IXINA BELGIUM

Naar: A. C.

04/10/2016

Beste mevrouw Peters,Uw klacht werd doorgestuurd naar IXINA Boortmeerbeek. Zij hebben reeds contact met u opgenomen en melden ons dat de klacht afgehandeld is.Indien u nog met vragen zou zitten, aarzel zeker niet om nogmaals met ons contact op te nemen.Met vriendelijke groeten,Klantendienst IXINA

A. C.

Naar: IXINA BELGIUM

04/10/2016

Het is inderdaad zo dat we zijn uitgenodigd op een gesprek bij Ixina Boortmeerbeek.Maar het is niet zo dat de klacht afgehandeld is, zeker en vast niet. Zij kunnen ons nietqs concreet zeggen of voorstellen Trouwens ik heb gisteren de toestellen gecontroleerd en de kookplaat die geleverd is klopt niet met diegene dat we besteld hebben en de vaatwasmachine met ref Siemens SN65MO45EU is een totaal ongekend type dat nergens niet terug te vinden is. Wacht voor beide problemen nog op antwoord.Groeten,Rudi Van Heffen

IXINA BELGIUM

Naar: A. C.

10/10/2016

Beste mevrouw Peters,U heeft intussen reactie gekregen van IXINA.Zij delen mee dat er problemen zijn geweest, waarvoor ook de gepaste maatregelen getroffen zijn.Met vriendelijke groeten,Klantendienst IXINA

A. C.

Naar: IXINA BELGIUM

10/10/2016

Geachte Ixina Belgium,Ik denk het niet. Nog steeds geen antwoord gekregen op een mail die verstuurd is op 4/10 ivm de verkeerde levering van de kookplaat. En gepaste maatregelen betreft het extreem laattijdig leveren van de keuken zijn er zeker nog niet getroffen.Groeten,Rudi Van Heffen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform