Beste,Na zaterdagvoormiddag 8 Augustus in de orange te Gent langs zijn te geweest voor een aankoop van een nieuw gsmtoestel, raade ze mij aan om deze te bestellen op het nummer 080085000 omdat de cardreader in de winkel niet werkte en daardoor dit toestel niet kon worden meegegeven. Dit zo gedaan en een bedrag van 1 euro overgeschreven. Tariefplan zou direct in werking treden maar is niet gebeurt. De abonnementswijzigingen zijn pas sinds vandaag in dienst getreden na vele malen contact opgenomen te hebben met de klantendienst. Alsook ben ik gedurende deze periode 4 maal in de wacht geplaatst en van de lijn gegooid waardoor ik opnieuw contact kon opnemen om het verhaal opnieuw te vertellen. Geen aangename ervaring.Nadat ik zaterdag 8 augustus ook het toestel Xiaomi note 9 pro besteld zou deze binnen de 48h geleverd worden zoals op jullie site gepromoot maar tot op heden heb ik nog geen sms of mail ontvangen dat deze zending onderweg is. Dit toestel is niet volgens de beloofde condities geleverd. Een compensatie voor dit euvel zou ik gewenst hebben. Ik zou het toestel willen afhalen of voor zaterdag geleverd willen zien want daarna zijn wij voor een bepaalde periode niet aanwezig. Mocht het zijn dat we het gsm toestel tegen dan nog niet hebben dan gaan wij afzien van alle aankopen via het herroepingsrecht en gaan wij terug naar onze vorige provider. Dit zal afgehandeld worden door een medewerker van de consumentenbond organisatie Test Aankoop via en zichtbaar worden gemaakt op hun online platform. Kan u een mailadres waar de eventuele klacht met stopzetting contract kan worden doorgestuurd of is dit enkel mogelijk met aangetekend schrijven? Hopende dat snel opgelost is. Met vriendelijke groetenDe Craene Cliff