Terug

Probleem levering goederen en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Impermo

25/07/2017

Bij levering blijken 24 tegels defect te zijn ter waarde van €1440. Na opbellen klantendienst adviseert men mij om alle tegels te controleren. Wanneer ik aangeef dat dit niet mogelijk is voor mij omdat de tegels 95 kg wegen en pas binnen 2 maand zullen geplaatst worden krijg ik het advies om mij te richten tot klantendienst@impermo.be. Ik word dus als klant niet geholpen en hun probleem (defect tegels) is nu mijn probleem.

Berichten (2)

L. C.

Naar: Impermo

25/07/2017

DATA NOT AVAILABLE

L. C.

Naar: Impermo

02/08/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform