Beste,
Graag had ik hulp bij een probleem met 50five. Buiten mijn wil en zonder enige voorafgaande communicatie, werd mijn thuislaadpunt omgeschakeld van Shell recharge naar 50five.
Deze overdracht verliep bijzonder onprofessioneel. Pas na herhaald aandringen kreeg ik via Shell enige hulp om mijn account bij 50five aan te maken. Dit had uiteraard rechtstreeks en proactief vanuit 50five moeten gebeuren. Bij hen kreeg ik echter niemand aan de lijn die kon helpen.
Sindsdien probeer ik – inmiddels al meer dan twee weken – mijn laadkaart te koppelen aan de laadpaal. Dit lijkt op het eerste gezicht een eenvoudige handeling, maar ondanks meerdere pogingen via telefoon (na lange wachttijden) en het contactformulier in de app, is het probleem nog steeds niet opgelost. Er is van hun kant geen zichtbare opvolging en geen enkele voortgang.
Het gevolg is dat ik mijn laadpunt al bijna 4 weken niet kan gebruiken, wat onaanvaardbaar is. Ik ben hierdoor ernstig gehinderd in mijn dagelijkse verplaatsingen.
Gezien de situatie voor mij volledig uitzichtloos is en ik het waanzinnig vind dat een bedrijf zijn klanten zo in de steek kan laten - zonder enig nadelig effect voor hen - hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Tara Segers