Terug

PROBLEEM JAARAFREKENING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

14/09/2018

factuur 708 406 988 van 20 juni 2018 geeft een te betalen bedrag van 211,56 €. Het is de eerste afrekening van Electrabel nadat ik vorig jaar veranderd ben van leverancier dat toen Essent was. Ik kreeg toen een afrekening van 892,17 €: vandaar dat ik veranderde van leverancier.Ik heb op 23 juni 2018 in een brief aan Engie duidelijk gemaakt dat ik niet akkoord was met de afrekening. Er was mij vorig jaar, via een groepsaankoop, een prijsvoordeel beloofd van 239 €. Wanneer ik de nu toegepaste tarieven toepas op het verbruik bij die offerte, geeft dit voor mij een verhoging van 74 €. Samen met de beloofde 239 € geeft dit een nadelig saldo van 313 €. Wat ik persoonlijk een enorm bedrag vind.Omdat ik er in de loop van het jaar toch niet gerust in was, heb ik in januari 2018 gevraagd of een aanpassing van het voorschot nodig was. Het voorschot werd toen zelfs verlaagd naar 94 €.Ik heb reeds verschillende e-mails verstuurd (en ontvangstbevestiging gekregen), maar nog geen enkele reactie ontvangen.

Berichten (2)

A. C.

Naar: Engie

09/10/2018

Ik ontving vandaag twee e-mails waarin een antwoord zou zijn opgenomen op mijn probleem. Na heel wat speurwerk vind ik GEEN ENKEL ANTWOORD. Er staat gewoon niks in de email.Ik zocht in de rubriek BERICHTEN.

Engie

Naar: A. C.

23/10/2018

Geachte heer NoelsAls gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Met vriendelijke groeten,Complaints Handeling TeamBU BeneluxSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgieDenk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform