Beste,Wij bestelden in juli 2023 zonnepanelen. Er werden er 8 besteld op aanraden van de verkoper. Na tussenkomst van de zaakvoerder werden ons ander modellen beloofd, daar de vertegenwoordiger ons slechte zonnepanelen (geen opbrengst, slechte zijde, enz.) had voorzien. Na veel uitstel werden de panelen eindelijk eind december 2023 geïnstalleerd.Daarbij werden 2 serieuze gaten verkeerdelijk in de muur geboord.Begin januari 2024 zou de elektricien komen, maar deze had de omvormer niet bij.Eind januari hadden we een nieuwe elektricien op bezoek, maar die had terug geen omvormer mee.Ondertussen zijn er 7 maanden voorbij en is het nog steeds niet in orde!Sedertdien werd er niet gereageerd (na meerdere mails en telefoontjes) door het bedrijf Uw Zon.Het bedrijf is zeer moeilijk te bereiken via telefoon en mail.We zijn intussen al midden februari 2024 en krijgen geen antwoorden meer op onze mailsDe premie van de overheid kan dus niet meer aangevraagd worden. Het bedrijf heeft bevestigd om deze in vermindering te brengen (indien woord wordt gehouden).Graag zouden wij willen dat dit hier zo vlug als mogelijk afgehandeld wordt en dat deze zonnepanelen aangesloten worden met de nodige omvormer.Wij willen gewoon dat deze zaak afgehandeld wordt, zonder dat er nog tijd gerekt wordt, wat de reden voor het rekken van tijd binnen dit bedrijf is?Onze vrees is dat de afspraken niet meer worden nagekomen.We hebben de helft, als voorschot, reeds betaald.