Terug

Probleem herstellen elektrische fiets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: ALDI

02/05/2019

Mijn schoonvader (83 jaar) kocht in de Aldi Kuringen op 9 mei 2018 een elektrische fiets met een garantie van 3 jaar en gratis hersteling aan huis plus 1 gratis onderhoud per jaar. Op 17 april 2019 stuurde ik een mail naar bikeservice om te melden dat het zadel gebroken is en de vraag voor herstelling en jaarlijks onderhoud. Ik heb reeds 3 maal moeten bellen voor info en heb tot op heden geen afspraak. Is dit de normale gang van zaken?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform