Terug

Probleem heractivatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

C. S.

Naar: Scarlet

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de eigenaar van de [kies: mobiele telefoon, vaste lijn, internet ...] lijn. Op [DATUM] heb ik de dienst [naam dienst] met u gecontracteerd en u beloofde deze uit te voeren tegen [DATUM]. Ik stel echter vast dat deze diensten tot op heden nog niet geactiveerd zijn. Deze vertraging heeft geleid tot [Uitleg over de ongemakken/schade] Daarom verzoek ik onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen de betrokken diensten te activeren. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van [...] euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform