Please Reply Above This LineBeste,Bedankt voor uw bericht.We hebben het dossier van de heer Kenneth van Lent bekekenDe reparaties aan zijn vorige telefoon (Galaxy Z Flip (SM-F700F) bleken van technische aard, waardoor de reparaties binnen garantie zijn uitgevoerd.Het is helaas heel spijtig dat de reparatie van de Galaxy Z Fold2 5G lager heeft geduurd dan aangegeven.Zoals er staat in een passage van onze reparatie-garantietermijn, welke meneer zelf noteertAls één van je bovenstaande producten defect is kun je die laten repareren. Wij halen je mobiele toestel bij je op en binnen 3 werkdagen ontvang je het gerepareerd terug. Deze service is gratis en je toestel wordt binnen 3 werkdagen gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel aan degarantievoorwaarden voldoet, de reparatie binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken wordt aangemeld en de specifieke onderdelen voorradig zijn. We zullen je tijdig informeren wanneer 3 werkdagen niet haalbaar isOp 24.9.2021 is er een mail naar meneer gestuurd dat het termijn niet gehaald zal worden ivm onderdelen die niet voorradig waren op dat moment.In dit geval was de schade niet van technische aard, maar is er door onze experts fysieke schade geconstateerd, welke dan ook buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.Meneer van Lent heeft de prijsopgave voldaan die van toepassing was voor het herstellen van zijn telefoon.We kunnen zijn verzoek om herziening van de factuur om de bovengenoemde redenen niet honoreren.Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Mildred WittemanCustomer CareSamsung Electronics Benelux B.V.Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol, The NetherlandsP.O. Box 75810, 1118 ZZ Schiphol, The Netherlands088 90 90 100 [NL] 02 201 2418 [BE] 02 610 3710 [LU]www.samsung.nlwww.samsung.beOn klachtenbox@test-aankoop.be