Terug

Probleem garantie & retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: SAMSUNG BENELUX

23/10/2021

Ik heb meer dan 1 maand moeten wachten tot ik mijn toestel terug had van 20/09/21 t/m 23/10/21 wat niet overeen komt met de wettelijke redelijke termijn binnen de 3 weken en hun service belooft dan nog binnen de 3 dagen zoals aan gegeven op https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantie-binnen-garantietermijnEnhttps://www.samsung.com/be/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-gebruik-van-de-ophaalservice/En dan wil ik er ook op wijzen dat hun garantie/experts niet deugen ik heb vorig jaar op nog geen 1 jaar 2 keer mijn galaxy z flip op gestuurd met een scherm dat van zelf door midden barst dit zegt al genoeg over de kwaliteit ze zouden het beter terug verbieden zoals bij de fold 1 maar toen geen problemen altijd hersteld onder garantie nu bij mijn galaxy z fold 2 werkte op een gegeven moment het scherm niet meer langs de binnen kant en zei zeggen dat dit komt door een heel kleine val schade dat al van december 2020 is waar ik ook bewijs van heb en heb de smatphone al van oktober 2020 mij ga je niet wijs maken dat door die minieme schade komt van bijna 1 jaar geleden ze schuilen nu hier gewoon achter die kleine schade dat totaal niet aan de kant van het scherm langs de binnen kant is ze kunnen op ten minst omdat ik zolang heb moeten wachten mijn 150 euro terug geven betalen en dan nog steeds zo lang moeten wachten terwijl dit normaal ook onder garantie moest zijn zoals met de flip

Berichten (2)

SAMSUNG BENELUX

Naar: K. V.

08/11/2021

Please Reply Above This LineBeste,Bedankt voor uw bericht.We hebben het dossier van de heer Kenneth van Lent bekekenDe reparaties aan zijn vorige telefoon (Galaxy Z Flip (SM-F700F) bleken van technische aard, waardoor de reparaties binnen garantie zijn uitgevoerd.Het is helaas heel spijtig dat de reparatie van de Galaxy Z Fold2 5G lager heeft geduurd dan aangegeven.Zoals er staat in een passage van onze reparatie-garantietermijn, welke meneer zelf noteertAls één van je bovenstaande producten defect is kun je die laten repareren. Wij halen je mobiele toestel bij je op en binnen 3 werkdagen ontvang je het gerepareerd terug. Deze service is gratis en je toestel wordt binnen 3 werkdagen gerepareerd teruggestuurd, mits je toestel aan degarantievoorwaarden voldoet, de reparatie binnen de daarvoor aangeboden tijdvakken wordt aangemeld en de specifieke onderdelen voorradig zijn. We zullen je tijdig informeren wanneer 3 werkdagen niet haalbaar isOp 24.9.2021 is er een mail naar meneer gestuurd dat het termijn niet gehaald zal worden ivm onderdelen die niet voorradig waren op dat moment.In dit geval was de schade niet van technische aard, maar is er door onze experts fysieke schade geconstateerd, welke dan ook buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.Meneer van Lent heeft de prijsopgave voldaan die van toepassing was voor het herstellen van zijn telefoon.We kunnen zijn verzoek om herziening van de factuur om de bovengenoemde redenen niet honoreren.Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Mildred WittemanCustomer CareSamsung Electronics Benelux B.V.Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schiphol, The NetherlandsP.O. Box 75810, 1118 ZZ Schiphol, The Netherlands088 90 90 100 [NL] 02 201 2418 [BE] 02 610 3710 [LU]www.samsung.nlwww.samsung.beOn klachtenbox@test-aankoop.be

K. V.

Naar: SAMSUNG BENELUX

08/11/2021

Zoals ik al verwacht had maar nu staat mijn klacht teminste openbaar en hoop dat zo minder mensen nog een foldable toestel gaan kopen die technology staat nog van belangen niet op punt daarmee dat apple nog niet zal volgen volgens mij voor mij is het allesinds gedaan met het samsung verhaal mij ga je niet wijs maken dat door een een kleine val schade bijna 1 jaar later het scherm van langs de binnen kant niet meer werkt hij is gewoon gevallen mijn bed dus nog geen halve meter hoogte inplaats van stainless steel te gebruiken in plaats van aluminum dat bij het minste al sporen achter laat in ieder geval veel plezier met jullie 150 euro jullie zijn een klant armer die altijd het nieuwste toestel koopt en ik ben een ervaring rijker geen samsung meer voor mij


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform