Terug

Probleem garantie kookplaat

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Cuisines Dovy

24/09/2019

Beste,Dovy is eind juni onze nieuwe keuken komen plaatsen.Vorige week merkten we dat er een stukje afgesprongen was van de kookplaat. We hadden er niets op laten vallen of tegen gestoot. We namen contact op met dovy (aeg - want dat is het merk van de kookplaat) via mail en kregen als antwoord dat glasschade nooit onder garantie valt en dat ze het wel wilden komen herstellen op onze kosten. Omdat het over een redelijk klein stukje ging, gingen we het dan maar laten ook al waren we toen teleurgesteld in onze keuken. Vandaag hebben we opnieuw onze kookplaat niet gebruikt en merkten we bij het wegstoppen van de vaat dat er nog een veel groter stuk afgebroken was. Ik heb nu opnieuw een mail met uitleg en fotos naar dovy gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. We zijn echt diep teleurgesteld want onze keuken/kookplaat is nog maar enkele maanden oud en onze ogen al kapot. Terwijl het niet onze schuld is. We zijn bang dat de kookplaat er eventueel onder teveel spanning werd ingestoken en dat die plots volledig zal barsten. Alvast bedankt voor uw hulp. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform