Terug

Probleem fouten en kwaliteit geleverd lederen salon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. W.

Naar: Molecule

14/10/2019

Beste, U leverde een Lederen salon op 23 mei. Dezelfde dag namen wij telefonisch contact op met uw verkoper dhr Renaat Vanderschueren ivm kwaliteitsgebreken. Wij herhaalden deze mening op 24 mei naar het persoonlijk e-mail adres van Renaat. Na verschillende telefoons kregen wij de vraag op 5 juli om onze schrijvens te richten naar geraldine Derycke bij Molecule. Hierop werd vlot gereageerd door een bezoek op 10 juli van een Monteur ( ( Kristof) die enkel maar vaststelde en foto’s nam.Op 16 juli belde wij op en kregen meneer Nasser aan de lijn die meldde dat mevr Geraldine met verlof was. Toen mevrouw terug kwam uit verlof verteld ze geduld te heen totbegin september omdat de fabrikant in verlof was. Vandaag ( 14 oktober ) na 12 telefoongesprekken met loze beloftes nog altijd geen reactie .Concreet : 1is de rugleuning van de salon niet in lijn ( staat ook los)2 grote opening tussen rechterdeel en middendeel ( stikking te strak door ledertekort?3 ) gebruikte look ( lederverrimpeling) reeds na 2 x zitten 4) stevigheid kussen is reeds weg.Voor punt 3 en 4 twijfelen wij dus aan de kwaliteit van het leder, en de kwaliteit van de zitvulling , alhoewel wij voor beide de hoogste kwaliteit bestelden op aanraden van de verkoper , net om dit te vermijden.Graag eisen wij een spoedige oplossing


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform