Terug

Probleem factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Be-Mobile

20/01/2018

Via email wordt een factuur toegestuurd van parkeerbedrijf 4411 en je wordt ook nog eens via mail hiervan op de hoogte gebracht. Wanneer je de email opent dan krijg ik - in mijn geval - een correct bedrag van 0,82 euro kosten. Hierbij werden twee maal transactiekosten (ook twee maal hiervan gebruik gemaakt) aangerekend. Tot hier nog correct. Door dit bedrag te betalen heb ik aan mijn verplichting voldaan.Wanneer ik echter gebruik maak van het portaal van het bedrijf (mail open en door klik naar de website op mijn persoonlijk account), dan krijg ik te lezen dat ik nogmaals 25 eurocent kosten dien te betalen omdat ik een afwijkende betaling doe (via mijn eigen rekening). Het bedrag wordt verhoogd naar 1,07 euro.Dit bedrag krijgt ook een ander OGM nummer. Wanneer ik naar het bedrijf bel en hen om uitleg vraag blijkt dat ik eigenhandig (buiten hun site om) het lager bedrag mag betalen.Klanten die kiezen voor het bedrijfsvriendelijker en sneller betalen via de applicatie betalen meer dan deze die eigenhandig buiten de tool betalen.Dit lijkt me toch bizar. Het gaat mij niet om het bedrag wel om de buiten extra kosten.

Berichten (1)

Be-Mobile

Naar: L. D.

24/01/2018

Beste,Er zijn verschillende mogelijkheden om te betalen.Als u zonder kosten wil betalen kan dit via overschrijving. (niet via my4411 dan betalen)Dus als bedrag kleiner is dan 5 euro wordt er 0,25 euro extra bij aangerekend. Zie voorbeeld hieronder.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Nadia4411 Helpdeskwww.4411.be078/05.4411


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform