Terug

Probleem factuur Januari 2018

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Proximus

12/04/2018

Het dataverbruik van mijn mobiel nr .0470631454 staat op de factuur 3,6 GB of 0,6 GB boven het abonnement van 3 GB met een kost van 59.99 euro extra.Om mijn Vodafone datateller staat verbruikUMTS 7,72 MB - GPRS 1,32 GB , dus zeker binnen mijn abonnement !!

Berichten (8)

Proximus

Naar: B. D.

16/04/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192939622675]

Proximus

Naar: B. D.

17/04/2018

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192939713563]

B. D.

Naar: Proximus

28/04/2018

Geachte ,U hebt mij het teveel betaalde teruggestort na een klacht bij Test Aankoop ,Dit was echter niet nodig geweest indien mijn telefonische klachten niet waren weggelachen.Wat mij wel tegen de borst stoot is de manier waarop ik van proximus een dreig-mail mochtontvangen dat u mij op een minimumdienst zou plaatsen.Na zovele jaren als goede klant zo te worden aangepakt is zwaar aangekomen.Met veel tamtam-geluid aankondigen dat je bij Tutimus zoveel maand zulke korting krijgt,maar als bestaande klant nul,zou ik nu toch van proximus een comerciele geste verwachten.Met Hoogachting,Bernard Delaere

Proximus

Naar: B. D.

30/04/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192940285657]

B. D.

Naar: Proximus

06/05/2018

Geachte, zie het pdf bestand.

Proximus

Naar: B. D.

07/05/2018

Geachte mevrouw,Geachte heer, Hierbij bevestigen wij dat wij uw aanvraag in behandeling hebben genomen. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waar op internet en/of Proximus T.V. is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192940510892]

Proximus

Naar: B. D.

08/05/2018

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,VoornaamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.DannyHet Proximus teamCUO-CFFKoning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel***** Disclaimer *****:www.proximus.be/maildisclaimer

Proximus

Naar: B. D.

09/05/2018

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,SylviaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192940619088]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform