Terug

Probleem Factuur - Abonnementskost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: Telenet

01/12/2015

Beste mensen,Via deze weg wil ik iedereen attent maken op het nakijken van zijn Telenet Facturen. Ik heb een 3tal wek terug bij mijn oma Passion Xl ontdekt.. Telenet schrapte deze dienst gratis omdat het om een misverstand ging. Ik veranderde de code en dergelijke zodat dit niet meer kon gebeuren. Nu 2 weken later gebeurd het opnieuw en mijn oma kent de code niet eens.. bijkomend: ze kan niet werken met de huidige werking! ze gebruikt de tv enkel voor de gewone zenders als vtm en vitaya! Nu krijgt ze de keuze om 19.95€ te betalen voor 6 maanden of een annulatiekost van 98€ ! Dit pikken wij niet ! Enige oplossingen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform