Terug

Probleem facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. I.

Naar: Bulex

29/11/2016

probleemIk had een probleem met m'n gas ketel. Na m'n verlof kwamen we thuis werkte de gas ketel ineens niet meer. Dus bulex gebeld voor een afspraak. Nota bene ik heb maar een 2 jaarlijkse contract voor een onderhoud. dus ik moest sowieso betalen voor een interventie. Dus technieker kwam thuis na 20 mins was het in orde. Ze waren 30 mins weg en paf terug was er een probleem. Dus 125 euro betaald voor niks. Direct gebeld voor een afspraak na 1 week wachten. Kwam de technieker terug, warmte wisselaar vervangen alsook de overdruk klep. Alles terug opgestart en klaar. Nog eens 127 euro betaald voor de onderdelen. En na 30 mins terug alarm en de ketel werkte niet meer. Dus direct gebeld naar de klantendienst en na 1uur stond die technieker terug. Van alles geprobeerd en uiteindelijk na 1u, ja sorry meneer u ketel moet vervangen worden die is stuk?!, Ik heb dan een externe bedrijf bijgehaald en na 10mins was het in orde!!! Een onderdeel van de pomp was blijkbaar defect

Berichten (2)

E. I.

Naar: Bulex

14/12/2016

probleemIk had een probleem met m'n gas ketel. Na m'n verlof kwamen we thuis werkte de gas ketel ineens niet meer. Dus bulex gebeld voor een afspraak. Nota bene ik heb maar een 2 jaarlijkse contract voor een onderhoud. dus ik moest sowieso betalen voor een interventie. Dus technieker kwam thuis na 20 mins was het in orde. Ze waren 30 mins weg en paf terug was er een probleem. Dus 125 euro betaald voor niks. Direct gebeld voor een afspraak na 1 week wachten. Kwam de technieker terug, warmte wisselaar vervangen alsook de overdruk klep. Alles terug opgestart en klaar. Nog eens 127 euro betaald voor de onderdelen. En na 30 mins terug alarm en de ketel werkte niet meer. Dus direct gebeld naar de klantendienst en na 1uur stond die technieker terug. Van alles geprobeerd en uiteindelijk na 1u, ja sorry meneer u ketel moet vervangen worden die is stuk?!, Ik heb dan een externe bedrijf bijgehaald en na 10mins was het in orde!!! Een onderdeel van de pomp was blijkbaar defect

Bulex

Naar: E. I.

20/12/2016

O.Réf/CM-B 02083564Geachte,Wij komen terug op het dossier van Meneer Isidro.Na een nieuwe analyse van het dossier begrijpen wij de ontevredenheid van Meneer Isidro.Zoals vermeld in onze mail dd 29/11/2016 kunnen wij een commerciele geste toekennen en factuur 26148383 annuleren indien Meneer Isidro een nieuw Bulex toestel plaatst en ons de aankoopfactuur hiervan kan opsturen.Wij kunnen verder geen commerciele geste toekennen.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting.Veronica Farruggio - Department - Complaint ManagementBulexFax: 02.431.80.09veronica.farruggio@vsd-belgium.be - www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform