probleemIk had een probleem met m'n gas ketel. Na m'n verlof kwamen we thuis werkte de gas ketel ineens niet meer. Dus bulex gebeld voor een afspraak. Nota bene ik heb maar een 2 jaarlijkse contract voor een onderhoud. dus ik moest sowieso betalen voor een interventie. Dus technieker kwam thuis na 20 mins was het in orde. Ze waren 30 mins weg en paf terug was er een probleem. Dus 125 euro betaald voor niks. Direct gebeld voor een afspraak na 1 week wachten. Kwam de technieker terug, warmte wisselaar vervangen alsook de overdruk klep. Alles terug opgestart en klaar. Nog eens 127 euro betaald voor de onderdelen. En na 30 mins terug alarm en de ketel werkte niet meer. Dus direct gebeld naar de klantendienst en na 1uur stond die technieker terug. Van alles geprobeerd en uiteindelijk na 1u, ja sorry meneer u ketel moet vervangen worden die is stuk?!, Ik heb dan een externe bedrijf bijgehaald en na 10mins was het in orde!!! Een onderdeel van de pomp was blijkbaar defect