Terug

Probleem facturatie Telenet, normaal via werkgever

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. K.

Naar: Telenet

07/08/2023

Door de overschakeling naar een nieuw facturatieprogramma bij Telenet werd de factuur niet aangeboden aan mijn werkgever. Er blijft een openstaand saldo en ik word heel en weer geslingerd tussen Telenet en mijn werkgever.

Berichten (2)

Telenet

Naar: R. K.

10/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=uxOtnKHaIp4sRyYo09FEDG2K5KWyRvcGHgdqDxh5gzTVRtKOcDgnqW_2RGZG2Va3gM1Z9gAuEVrD9JvrxETrhkg%2BcrOuuI

Telenet

Naar: R. K.

10/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=uxOtnKHaIp4sRyYo09FEDG2K5KWyRvcGHgdqDxh5gzTVRtKOcDgnqW_2RGZG2Va3gM1Z9gAuEVrD9JvrxETrhkg%2BcrOuuI


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform