Klacht
A. T.
Naar: Mobile Vikings
Beste,Na het volledig negeren van mijn berichten i.v.m. mijn Internetprobleem, ben ik genoodzaakt via deze weg contact te leggen.Ter herhaling:Op 10 januari had ik geen Internet meer op mijn Internet box, na contact met Mobile Vikings werd dit enkele uren later opgelost en was dit volgens jullie diensten een algemeen probleem.De volgende dag kon ik geen grote spellen downloaden op mijn spelconsole en bleek dit te liggen aan het Internetsnelheid, wat van rond de 100MBs, gereduceerd werd tot 6 a 7 MBs.Op 25 januari was dit nog steeds niet opgelost en heb ik terug contact opgenomen, ene Fabrizio beweerde dat er niets mis was en vroeg me om een snelheidstest te doen via de Mobile Vikings app.Dit heb ik gedaan evenals een snelheidstest op de spelconsole, op vraag van Fabrizio heb ik hier screenshots van genomen en via mails doorgestuurd.2 weken later werd er noch contact met mij opgenomen, noch werd het probleem verholpen.Ik heb een bericht gestuurd met mijn klacht naar info@mobilevikings.com, met de vraag om dit asap in orde te brengen en om mij te compenseren voor enerzijds het ongemak, en omdat ik niet meer mijn favoriete spel(len) kon spelen.Mobile vikings heeft als antwoord, mij weeral genegeerd en mij het normale tarief gafactureerd.Momenteel is mijn downloadsnelheid nog steeds 6MBs en het uploadlimiet nog niet eens 1Mbs.Ik verwacht een antwoord en een compensatie of ik stop onmiddelijk mijn lidmaatschap, mijn geduld is op.Met vriendelijke groeten,A.T.
Berichten (7)
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 9 feb 2024 01:35 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 feb 2024 01:35 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDV2LN-KZY1X]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDV2LN-KZY1X]
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDV2LN-KZY1X]
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Vicky, 9 feb 2024 01:35 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 feb 2024 01:35 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDV2LN-KZY1X]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[GDV2LN-KZY1X]
A. T.
Naar: Mobile Vikings
Hallo,Het probleem is ondertussen verdwenen (limiet rond 85Mbs).Ik heb aan de internetbox zelf niets aan gedaan.Wel jammer dat het zolang duurde..Mvg,
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[LDEPG1-KLX4N]
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Lynn, 27 mrt 2024 09:19 CETBeste,Ik zie dat hier in januari en februari contact is geweest met deze klant.Ook was dit een intern probleem ( van de klant) met zijn internet, waardoor hij slecht bereik had.Dit is opgelost door hem te zeggen dat hij een extern apparaat gebruikt en deze een fout geeft.Nog een prettige dag verder.Kind regardsLynnMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 15 mrt 2024 13:17 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[LDEPG1-KLX4N]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[LDEPG1-KLX4N]
Mobile Vikings
Naar: A. T.
Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 27 mrt 2024 09:20 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Lynn, 27 mrt 2024 09:19 CETBeste,Ik zie dat hier in januari en februari contact is geweest met deze klant.Ook was dit een intern probleem ( van de klant) met zijn internet, waardoor hij slecht bereik had.Dit is opgelost door hem te zeggen dat hij een extern apparaat gebruikt en deze een fout geeft.Nog een prettige dag verder.Kind regardsLynnMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 15 mrt 2024 13:17 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[LDEPG1-KLX4N]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[LDEPG1-KLX4N]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten