Terug

Probleem dossieropvolging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

F. T.

Naar: bpost

25/11/2025

Mevrouw, Mijnheer, M.b.t. o.a. hogervermeld dossier nº WEB-20680-D5C5N4 werd gisteren via en door de telefonische klantendienst van Bpost vastgesteld dat Bpost dossiers afsluit zonder dat er een oplossing wordt geboden of dossieropvolging wordt verzekerd. Het betreft zowel een dossier dat handelt over een technisch probleem met de Bpaid-kaart, waardoor er geen online transacties met kunnen worden uitgevoerd, alsook een dossier nº WEB-20680-D5C5N4 in verband met de vrijgave van een gereserveerd bedrag op mijn Bpaid-kaart. Bpost vraagt de klant (i.c. ondergetekende) om binnen de drie dagen de toepasselijke authorisatiecode over te maken, terwijl authorisatiecodes nooit in het bezit zijn van klanten, maar enkel door handelaren kunnen worden verstrekt. Ondertussen werd een gereserveerd bedrag van 100,00 euro na exact een maand, nog steeds niet vrijgegeven en treffen we, ondanks diverse e-mailberichten aan Bpost, geen tekenen van opvolging van dit dossier aan. Met dank voor de opvolging. Vriendelijke groet, Frank Thevissen

Berichten (4)

bpost

Naar: F. T.

25/11/2025

REF : 1-63506947282 Beste klant, Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst. Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie WEB-20680-D5C5N4 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. Deze dossier is nog in behandeling . U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals). Met vriendelijke groeten, Isabelle bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-T67KUQM]

F. T.

Naar: bpost

25/11/2025

Beste Isabelle van B-Post, Dank voor uw bericht. Het betreft aansluitend ook nog een ander dossier waarvoor geen referentienr. werd overgemaakt (het werd uitsluitend telefonisch aangekaart) en dat kennelijk telkens onopgelost wordt afgesloten, nl. een aanhoudend technisch probleem met mijn Bpost-card waardoor er geen online-betalingen mee kunnen worden uitgevoerd en waarvoor de reguliere procedures blijkbaar geen resultaat bieden. Met vriendelijke groeten, Frank Thevissen + 32 479 30 49 03

F. T.

Naar: bpost

25/11/2025

Beste, Ik belde het nummer dat u opgaf, maar daar krijg ik enkel een keuzemenu te horen en is er geen enkel toepasselijke keuze mogelijk. Wanneer ik de meest toepasselijke keuze indruk, krijg ik een vooraf geregistreerd menu te horen met verwijzing naar Parisbas Fortis, waarna de oproep wordt afgebroken. Dit brengt dus (ook) geen soelaas. Met vriendelijke groet, Frank Thevissen

F. T.

Naar: bpost

25/11/2025

Na telefonische contactopname met een medewerker van Bpost blijkt dat het opgegeven nummer 02 278 51 26 (cfr. infra) niet het correct nummer is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform