Mevrouw, Mijnheer,
M.b.t. o.a. hogervermeld dossier nº WEB-20680-D5C5N4 werd gisteren via en door de telefonische klantendienst van Bpost vastgesteld dat Bpost dossiers afsluit zonder dat er een oplossing wordt geboden of dossieropvolging wordt verzekerd.
Het betreft zowel een dossier dat handelt over een technisch probleem met de Bpaid-kaart, waardoor er geen online transacties met kunnen worden uitgevoerd, alsook een dossier nº WEB-20680-D5C5N4 in verband met de vrijgave van een gereserveerd bedrag op mijn Bpaid-kaart. Bpost vraagt de klant (i.c. ondergetekende) om binnen de drie dagen de toepasselijke authorisatiecode over te maken, terwijl authorisatiecodes nooit in het bezit zijn van klanten, maar enkel door handelaren kunnen worden verstrekt. Ondertussen werd een gereserveerd bedrag van 100,00 euro na exact een maand, nog steeds niet vrijgegeven en treffen we, ondanks diverse e-mailberichten aan Bpost, geen tekenen van opvolging van dit dossier aan.
Met dank voor de opvolging.
Vriendelijke groet,
Frank Thevissen