Op datum van donderdag 28/06/2018 hebben wij een defecte digicorder binnengebracht bij telenet center NEVEN in Tienen gelegen Albertvest. Aldaar hebben we een nieuwe digicorder ontvangen en dienden deze gewoon te installeren. Bij onze thuiskomst gaf het toestel aan dat het ongeveer 1 uur kon duren. Aangezien dit toestel nog steeds niet werkte tijdens het weekend hebben we telefonisch contact genomen met telenet op 015/666666. Na een half uur in wachtlijn te hebben gestaan werden we geholpen door een operator die ons vertelde dat het achterliggend probleem pas maandag 2 juli kon opgelost worden en dat we dienden terug te bellen. Aangezien we twee digicorders en twee digiboxen op ons abonnement hebben, waarvan er één digibox is aangekocht, konden we nog steeds op de andere toestellen TV kijken. Op maandag 2 juli hebben we terug telefonisch contact genomen met telenet en na een lange wachttijd en ons verhaal te hebben gedaan aan een operator werden we doorverwezen met de uitleg dat het abonnement nog op business stond en ze ons dienden door te schakelen. eens te meer een enorme wachttijd waarna we aan een volgende operator opnieuw ons verhaal deden. Hij liet ons weten dat het niet kon opgelost worden en we terug naar de winkel NEVEN in Tienen moesten gaan. We hebben deze mensen dan ook telefonisch gecontacteerd vanop ons werk en vroegen een oplossing. Zij beloofden ons in de loop van de dag terug te bellen hetgeen NIET gebeurde (van service gesproken!!!) Wij zijn dan vroeger gestopt op ons werk en begaven ons maandag 2 juli om 16u30 naar de winkel NEVEN. Aldaar hebben ze in ons bijzijn opnieuw met Telenet gebeld. Ondertussen werd onze aangekochte digibox per vergissing door Telenet uit het systeem verwijderd. Het betreft de box met nummer 957147977798. In de winkel hebben ze de digicorder die we ter vervanging kregen opnieuw uit het systeem laten verwijderen en gaven ze ons een volledig nieuw toestel mee dat geactiveerd werd. Het betrof de digicorder met nummer 768133801014. Deze zou volgens hen geactiveerd zijn. Tevens werd in ons bijzijn aan de telefoon gevraagd om de foutief verwijderde digibox terug in het systeem te zetten. Bij het verlaten van de winkel werd beloofd dat alles in orde zou zijn. Thuis gekomen installeren we de digicorder. Na een uur wachten stellen we vast dat we slechts drie zenders kunnen ontvangen (één, Canvas en Ketnet). Op de rest zouden we geen abonnement hebben. Bij nazicht van onze aangekochte digibox stellen we eveneens vast dat ook hier alle zenders verdwenen zijn op de drie zenders na. Ons betaalpakket voetbal werkt ook niet op geen van deze beide toestellen. Op de andere twee functioneert alles normaal. Wij zijn het stilaan beu , de onkunde van de verkopers Telenet en de operators die u steeds maar laten wachten en doorverwijzen, dit voor een simpel probleem wat dag dagelijks gebeurt, de wissel van een decoder. Het is niet de eerste keer dat we wegens defect zo een toestel dienen te wisselen. Nooit eerder hebben we zoveel rompslomp gehad. Een hele week bijna werkt de digicorder niet en nu de digibox eveneens buiten gebruik. Wij voegen u een paar foto's toe om dit bewijs te staven. Wij vinden dat we als trouwe telenet klant (reeds sinds het begin abonnee) een financiële tegemoetkoming in ons abonnement verdienen voor alle ongemakken. Deze zijn nog steeds niet opgelost aangezien we vandaag opnieuw dienen naar Telenet center NEVEN te gaan voor het probleem verder op te lossen met de zenders die niet spelen. Daarbuiten hopen we dat onze aanrekening niet zal veranderen want één van de operatoren wist ons te vertellen dat zij de digicorder niet konden activeren omdat de oude niet verwijderd was en daardoor onze aanrekening zou veranderen. Wij zijn het echt kost beu om maar steeds doorgestuurd te worden zonder een oplossing voor zo'n simpel probleem. Ook vandaag moeten we eens te meer bij onze werkgever verlof aanvragen om naar het Telenet Center te gaan ( we werken in Brussel en moeten vroeger stoppen om tijdig in de winkel te geraken). Graag een oplossing voor het probleem zo snel mogelijk en een kleine feedback zou passend zijn.Een zwaar misnoegde klant