Ik heb bij cardoen Hasselt in september 2024 een volkswagen T-cross (nummerplaat 2FWL931) gekocht met minder dan 100 km op de teller. Bij de uitleg van de bediening van de wagen in de garage bleek het dagrijlicht links voor niet te branden, bij herstart van de wagen brande dit licht weer.
Na een tijdje gereden te hebben met de wagen viel dit licht tijdens het rijden weer uit.
Ik ben hiervoor 2 keer terug naar cardoen geweest maar dit probleem doet zich nog altijd enkele keren per week voor met de wagen.
De 3e keer heb ik een vervangwagen gekregen en heeft cardoen mijn wagen naar de volkswagen garage gebracht voor herstelling.
Ik heb de wagen terug gekregen met de mededeling dat volkwagen hiervoor bezig is een oplossing te zoeken en als ze deze zouden hebben mij verwittigen.
Dit is van 12-02-2025 geleden en omdat ik nog niets gehoord had heb ik bij cardoen online een formulier ingevuld en nogmaals opnieuw een mail gestuurd met de vraag voor de status van mijn probleem, maar ik krijg hier geen antwoord op.
In bijlage de factuur van de laatste keer dat ik mijn wagen heb binnen gebracht met de uitleg op van cardoen.
Graag verneem ik van U welke stappen ik best neem.