Terug

probleem dagrijlichten volkswagen T-cross

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

I. W.

Naar: Cardoen

28/05/2025

Ik heb bij cardoen Hasselt in september 2024 een volkswagen T-cross (nummerplaat 2FWL931) gekocht met minder dan 100 km op de teller. Bij de uitleg van de bediening van de wagen in de garage bleek het dagrijlicht links voor niet te branden, bij herstart van de wagen brande dit licht weer. Na een tijdje gereden te hebben met de wagen viel dit licht tijdens het rijden weer uit. Ik ben hiervoor 2 keer terug naar cardoen geweest maar dit probleem doet zich nog altijd enkele keren per week voor met de wagen. De 3e keer heb ik een vervangwagen gekregen en heeft cardoen mijn wagen naar de volkswagen garage gebracht voor herstelling. Ik heb de wagen terug gekregen met de mededeling dat volkwagen hiervoor bezig is een oplossing te zoeken en als ze deze zouden hebben mij verwittigen. Dit is van 12-02-2025 geleden en omdat ik nog niets gehoord had heb ik bij cardoen online een formulier ingevuld en nogmaals opnieuw een mail gestuurd met de vraag voor de status van mijn probleem, maar ik krijg hier geen antwoord op. In bijlage de factuur van de laatste keer dat ik mijn wagen heb binnen gebracht met de uitleg op van cardoen. Graag verneem ik van U welke stappen ik best neem.

Berichten (1)

Cardoen

Naar: I. W.

10/06/2025

Beste, Via dieteren.be/nl/recall/ kan de klant zijn chassisnummer ingeven om te weten of er voor de wagen al een actie is die de werking van de wagen zal verbeteren. Als ik op dit moment het chassisnummer ingeef komt er de melding dat deze wagen geen acties heeft. Deze verbetering m.b.t. de dagrijlichten zal als S-actie er normaal gezien op komen. Mvg, Mattias Devlieger National Aftersales Manager 03/870.75.00 Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpen www.cardoen.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 28 mei 2025 16:15 Aan: Marketing marketing@cardoen.be Onderwerp: probleem dagrijlichten volkswagen T-cross ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 11 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform